.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران:
جوانگرایی نباید بهانه‌ای برای نادیده گرفتن ظرفیت نیروهای باسابقه باشد
نماینده ولی‌فقیه در مازندران گفت : بهره‌گیری از ظرفیت جوانان و جوانگرایی در دوره‌های مدیریتی نباید بهانه‌ای برای نادیده گرفتن ظرفیت های ارزشمند نیروهای باسابقه و کاربلد در انجام امور اجرایی استان مازندران باشد.
جوانگرایی نباید بهانه‌ای برای نادیده گرفتن ظرفیت نیروهای باسابقه باشد

به گزارش شمال نیوز، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی عصر سه شنبه در آیین معارفه سرپرست فرمانداری ساری افزود : باید از اندیشه ناب نیروهای کاربلد و انقلابی همواره بهره برد و در اعطای مسوولیت ها به مدیران، باید بهره گیری از ظرفیت جوانان و نیروهای باسابقه توامان باشد.

 

وی خاطر نشان کرد: آقای نوبخت از جوانان باتجربه و موفق و فرزند شهید هستند که انتخاب ایشان به عنوان سرپرست فرمانداری ساری بسیار ارزنده است.

 

امام جمعه ساری ادامه داد: سرپرست فرمانداری ساری بایدنوآوری های جدیدی داشته باشد تا مسیر گره گشایی از مشکلات مردم هموارتر شود و طرح های نیمه تمامی که در مرکز استان وجود دارد باید با تلاش آقای نوبخت تکمیل شود.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: آقای رضایی فرماندار سابق ساری اقدامات خوبی را در سال های گذشته انجام دادند و به شخصه من از فردی نشنیدم که عملکرد این عزیز ضعیف بوده باشد.

 

 همه جریان‌های سیاسی و اجتماعی برای توسعه مازندران نقش آفرینی کنند

 

استاندار: همه جریان‌های سیاسی و اجتماعی برای توسعه مازندران نقش آفرینی کنند

استاندار مازندران مهم‌ترین مشکل توسعه‌ای استان را نبود وفاق دانست و گفت: همه جریان‌های سیاسی و اجتماعی برای توسعه اقتصادی و رفع مشکلات زیرساختی مازندران با همدلی و همگرایی نقش آفرینی کنند و پای کار بیایند.

 

وی خاطرنشان کرد: میز خدمت در جمهوری اسلامی ایران امانت است و به نوبت در اختیار افراد قرار می گیرد و هیچگاه این میز خدمت توقف ندارد و همیشه فعال است و مسوولان در خدمت آحاد جامعه هستند.

 

حسینی پور با برشمردن ویژگی های فرماندار جدید ساری ، افزود: آقای نوبخت از جوانان متدین، انقلابی و متخصص و به واسطه شهادت پدر بزرگوارشان، آقازاده هستند و یقین داریم که ایشان در جایگاه فرمانداری ساری دستاوردهای خوبی خواهند داشت.

 

وی ادامه داد : نگاه ما در انتصابات نگاه مکملی و همه جانبه با حضور پیشکسوتان و جوانان است و مدیران جوان باید در میدان عمل باشند و به تبع پیشکسوتان هم باید فعالیت کاری خود را پیگیری کنند.

 

نماینده عالی دولت در مازندران با اظهار این که مدیریت جوانان در مسوولیت های مختلف می تواند به مثابه شکستن قفل کم تحرکی در انجام فعالیت ها باشد ، گفت : ارایه خدمات در شهرستان ساری در مناطق شهری و روستایی عادلانه باشد.

 

وی افزود: ساری را باید به طور ویژه ببینیم و مازندران برای پیشرفت نیازمند همدلی و همگرایی تمامی گروه های سیاسی و اجتماعی است.

 

استاندار مازندران گفت : ما هیچ وقت با تک روی پیشرفت نخواهیم کرد و اگر در مسیر همدلی حرکت کنیم به تبع موفقیت ها حاصل می شود.

 

حسینی پور گفت : به آقای نوبخت توصیه می کنم که مبادا جوانگرایی باعث کنار گذاشتن تجارب پیشکسوتان شود و باید از ظرفیت تمام مسوولان انقلابی برای توسعه استان بویژه در مناطق روستایی استفاده شود.

 

وی افزود: تاکید من آن است که تمام دستگاه های اجرایی باید از نظر مدیریتی خود را تحت مدیریت فرماندار بدانند و در فعالیت مدیران در استان تفکر جزیره ای ممنوع است.

استاندار مازندران با تاکید بر این که جذب سرمایه گذار و سیاست گذاری تشویقی نسبت به مرمت بافت فرسوده و حفظ و احیا آثار تاریخی شهر ساری باید در اولویت باشد ، گفت : ساری به عنوان مرکز مازندران ویترین جایگاه اداری و سازمانی استان به شمار می رود و باید برای ارتقا جایگاه مرکز استان تلاش شود.

 

خدمت به مردم اولویت کاری مسوولان

 

منصورعلی زارعی، نماینده مردم شهرستان های ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی هم در این آیین گفت: سپردن کار به فرد جدید برای خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیار دارای ارزشمند و آقای نوبخت به عنوان فرزند شهید لایق سکانداری فرمانداری مرکز استان هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: از تلاش های آقای رضایی که از خانواده معزز شهدا هستند قدردانی می کنیم و به این شخصیت ارزنده خداقوت عرض می کنم.

 

زارعی ادامه داد: در دولت سیزدهم کار در میدان عمل با الگوبرداری از شهدای هشت سال دفاع مقدس و همچنین تفکر سردار شهید سلیمانی است و مسوولان با پیروی از این مکتب باید در خدمت مردم باشند.

 

نماینده مردم شهرستان ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: فعالیت کار در فرمانداری به طور کامل مشخص است و مرکز استان ظرفیت های زیادی دارد که باید شکوفا شود و ساری به عنوان مرکز و پیشانی استان باید همواره مورد توجه قرار گیرد. 

 

زارعی اضافه کرد: توقعی که از فرماندار جدید داریم آن است که از تمام ظرفیت های مرکز استان استفاده شود و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در کنار فرماندار جدید برای پیشبرد امور هستند.

 

وی تصریح کرد: در سال های گذشته مسوولان ما به نفع مردم عمل نکردند و باید این رویه اشتباه برچیده شود و منافع مردم همواره در اولویت باشد و مسوولان در دولت سیزدهم در مسیر خدمت به مردم در حال حرکت است.

 

درباره عملکردم مردم باید نظر دهند

 

همچنین عباسعلی رضایی، فرماندار سابق ساری نیز در این آیین گفت : همواره تکریم شهدای دفاع مقدس را در دوران مسوولیت های مدیریتی که داشتم وظیفه خود می دانستم و می دانم.

 

وی اضافه کرد: از محبت های آقای حسینی پور، استاندار مازندران که در ماه های گذشته خدمات ارزشمندی داشتند نهایت قدردانی و سپاسگزاری را دارم و از تمام مسوولان، کارکنان دولت در مرکز استان می خواهم که در کنار آقای نوبخت به عنوان فرماندار جدید ساری باشند.

 

رضایی تصریح کرد: در این مدت که مسوولیت داشتم سعی کردم که در خدمت مردم و در مسیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشم و تنها راه سعادت همه ما، پیمودن راه امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

 

 فرماندار سابق ساری گفت : در سال های گذشته باوجود شیوع کرونا، بلایای طبیعی و مشکلاتی که برای شورای شهر ساری به وجود آمد، فرمانداری ساری از نظر مردم به خوبی شرایط را مدیریت کرد 

 

وی افزود : در روزی که به عنوان فرماندار ساری منصوب شدم، ۵۰۰ طرح نیمه تمام در مرکز استان داشتیم که اکنون این رقم به ۳۲۰ طرح رسیده است.

 

فرماندار سابق ساری گفت: در بحث نیروگاه زباله سوز ساری، تامین آب آشامیدنی، راه سازی و تکمیل طرح های عمرانی اقدامات خوبی در مرکز استان انجام شد و مردم نسبت به این اقدامات انجام شده نگاه مثبت دارند و باید آنان راجع به عملکرد من نظر دهند.

 

به گزارش ایرنا، طی حکمی از سوی حسینی‌پور، استاندار مازندران، محمدعلی نوبخت به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان ساری منصوب و همچنین وی عصر امروز در آیینی  در سالن همایش‌های اتاق بازرگانی مازندران با حضور مقام عالی دولت در استان معارفه شد.

 

محمدعلی نوبخت، فرزند سردار شهیدِ تقی نوبخت، سابقه ۱۷ سال سابقه کار اجرایی دارد و در سوابق مدیریتی وی مدیرکل بازرسی و حقوقی استانداری گلستان، مشاور استاندار، دبیر هیأت بازرسی انتخابات، معاونت حراست راه آهن شمال کشور، بازرس ویژه رئیس‌جمهور در مازندران در فاصله سال‌های ۸۴ تا ۸۶، عضو هسته گزینش استانداری و عضو هیأت نظارت انتخابات شوراها به چشم می‌خورد.

 

بعد از انتصاب سید عباس حسینی، به سمت سرپرست فرمانداری آمل، محمد علی نوبخت هم به عنوان سرپرست فرمانداری مرکز استان در دولت سیزدهم منصوب و امروز به صورت رسمی معرفی ‌شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.